Pictus

LIVRARE & RETUR

1. Informații despre o comandă activă

Poți urmări locația și statusul coletului tău accesând pagina web (https://tracking.dpd.ro) a curierului și introducând numărul coletului (AWB-ul) la rubrica “Urmărire colet”.

Accesând rubrica contul meu poți vizualiza oricând istoricul comenzilor tale.

În cazul în care dorești mai multe informații privind comanda, trimite e-mail la COMENZI@PICTUS.RO .

2. Modalități de livrare

Livrarea produselor comandate se face conform modalității de livrare pe care ai ales-o la înregistrarea comenzii.

Mai jos ai toate informațiile privind taxele de transport si modalitățile de livrare oferite de pictus.ro.

Prin curier rapid: Comenzile înregistrate de luni până vineri până în ora 12:00 vor fi livrate într-un termen de 24-48 de ore de la predarea coletului către curier. Acest serviciu este valabil pentru orice produs care se află în stoc. De regulă expedierea se face în aceeași zi în care comanda a fost finalizată.

! Pentru situații excepționale termenul de livrare se poate prelungi- situații precum înzăpeziri, inundații, pandemie, alte restricții de circulație.

Pentru produsele cu statusul Stoc nesigur termenul de livrare va fi comunicat de către agenții noștri de vânzări în urma consultării furnizorului.

3. Ridicare din magazin:

Puteți opta pentru ridicarea coletului din unul dintre magazinele Pictus după ce primiți confirmarea de la agenții noștri de vânzări. Pentru comenzile cu opțiunea “livrare în magazin”, plata se va face prin intermediul cardului bancar la finalizarea comenzii în site.

4. Prețul transportului:

Pentru colete de până la 3 Kg transportul costă 19 lei. Prețul transportului începe apoi să urce în funcție de greutate și de tarifele oferite de furnizorul de servicii curierat. Dacă se optează pentru modalitatea de plată în ramburs, aceasta va fi adăugată la costuri și este 0.85% din suma rambursului. Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile care au valoarea peste 350 de lei și care nu conțin produse excesiv de grele sau voluminoase (cum ar fi lut, pânze pentru pictură de dimensiuni mari, șevalete).

În cazul stornării comenzilor sau Returului în 15 de zile, prețul transportului nu se returnează.

5. Returnarea produselor

Conform legii, produsele pot fi returnate în termen de 15 zile de la data primirii lor în cazul în care acestea prezintă defecte de fabricație, au fost deteriorate în timpul transportului sau pur și simplu produsul comandat nu este ce ți-ai dorit.

6. Când pot returna un produs?

1. Produse deteriorate în timpul transportului

La primirea coletului, după plata comenzii, ai obligația și dreptul să desfaci și să inspectezi conținutul acestuia.

În cazul în care se descoperă produse deteriorate sau produse ce lipsesc din colet, vei completa un proces verbal în dublu exemplar. Procesul verbal trebuie să conțină descrierea deteriorărilor (ex: ambalaj rupt, sticle sparte, etc.) dacă este cazul, sau codul și numărul produselor lipsă. Ambele exemplare vor fi semnate de către tine și de către curier. Un exemplar va rămâne în posesia ta, iar celălalt va fi predat curierului impreună cu pachetul deteriorat. După această operație ai obligația să trimiți o copie a procesului verbal prin e-mail la adresa COMENZI@PICTUS.RO .

Reclamațiile neînsoțite de procesul verbal semnat de curier nu se vor lua în considerare.

În situația în care în colet sunt produse deterioarate sau care lipsesc, ai dreptul să ceri restituirea integrală a sumei plătite pentru produsele respective sau să ceri expedierea altor produse.

7. Produse cu defecte de fabricație

În acest caz vei trimite coletul înapoi către firma noastră prin același curier prin care l-a primit. Noi vom trimite în cel mai scurt timp un alt produs identic, testat în prealabil. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc și durează mai mult de 15 zile până ca acesta să ajungă la noi), vei fi despăgubit integral. Recomandăm verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate reclamații care depășesc 15 zile de la data livrării.

8. Returnarea produselor din alte motive

În cazul în care nu mai dorești produsele din alte motive, cum ar fi: nu ești satisfăcut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, le poți restitui. În această situație toate cheltuielile cu expedierea și returul produselor, cât și cu returnarea banilor vor fi suportate de către tine. Returnarea contravalorii produselor se va face în timp de maxim 15 zile de la data recepționării acestora. Precizăm că nu se va despăgubi contravaloarea produselor desigilate sau parțial folosite.

9. Cum returnez un produs sau o comandă?

Trimiți un e-mail la COMENZI@PICTUS.RO în care ne comunici numărul comenzii pe care dorești să o returnezi și motivul returnării. După confirmarea noastră, trimiți coletul bine împachetat prin același curier prin care ai primit coletul precizând la plata transportului: “plata la destinatar conform contractului”. După ce produsele returnate vor fi verificate, vor fi expediate alte produse la schimb sau ți se vor restitui banii.

Formularul de retur poate fi descărcat de aici: FORMULAR RETUR

Adresa unde veți trimite coletul este:

Depozit Pictus

Strada Atelierelor nr.8, 900703, Constanța, Constanța

Nu trimite coletul prin alt curier!

Nu trimite coletul înainte de a primi confirmarea noastră!

Nu trimite coletul cu valoare ramburs! Valoarea produselor va fi restituită doar prin transfer bancar.

EXCEPȚII DE LA RETUR: Nu se acceptă pentru retur produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură, desigilate sau parțial folosite. Nu se acceptă pentru retur culorile/vopselele ambalate în borcane ce nu sunt sigilate. Aceste condiții de retur se aplică doar produselor achiziționate prin intermediul magazinului online.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul este gol